סרט מוצר ממקד את הלקוח בדיוק במה שאתה רוצה לשווק – נקודת ההשקה שלך איתו. המטרה של סרט מוצר היא ללהביא את הלקוח להכיר לא רק את המוצר אלא גם את החשיבות שלו בחייו.
רכישות עושים משתי סיבות – אמוציונאלית (אני רוצה את זה!) או רציונאלית (אני צריך את זה מסיבות כאלה ואחרות). ברגע שמאפיינים מה המוצר שלך – אמוציונאלי או רציונאלי, שם מתחיל הסרט מוצר.
סרט מוצר חייב לכלול בתוכו את פיצוח המוצר, הערך המוסף ללקוח, הבנת ההקשרות של הלקוח למוצר, והערך המוסף שלך לכל הטוב הזה. רק את.ה יודע.ת ומכיר.ה את המוצר שלך, ותפקיד חברת ההפקה לתרגם את כל זה למדיום וידאו.